יום שני, 1 בדצמבר 2014

לחיות את הרגע!

לאחרונה יצא לי לשמוע ממספר לקוחות כל מיני סיפורים על דברים שהם קנו ומרוב שהם יפים- פשוט לא השתמשו בהם!

לדוגמה- מישהי שקנתה ספל מקרמיקה, עבודת יד מיוחדת עם ציור של מומין לחברתה ובביקור חוזר בחנות היא סיפרה שהחברה שומרת על הספל וחרדה לשלומו (שמא יפול ויישבר) כך שהחליטה לא להשתמש בו בתור ספל אבל להציגו על מדף בחדר. זה נשמע לי לא הגיוני- קונים ספל אז אמורים לשתות ממנו... לא?

עוד דוגמה- בחור שקנה נרות מגולפים להבדלה סיפר לי שקנה נרות לחבריו וגם לעצמו ולאחותו. הנרות מאוד יפים ונראים מושלמים ואילו שימוש בנר יהרוס את השלמות. הוא סיפר לי ש"הכריח" את אחותו להדליק את הנר ובאמת להשתמש במטרה שלשמו נקנה- להבדלה! ואז הם גילו את היופי שבלחיות את הרגע- כשמדליקים את הנר הוא מאיר מבפנים וזה מראה נהדר.


מצד שני- ביקרו אצלי בחנות אמא ובת, ילדה בת 8 בערך שאוספת סבונים בצורות. כששאלתי כמה יש לה באוסף, האמא סיפרה לי שזה לא בדיוק אוסף, מדובר בסבונים והילדה מתקלחת איתם. האמא סיפרה את זה בצער ואני שמחתי והראתי לאמא את הצד החיובי שבדבר- הילדה חיה את הרגע! היא נהנית מהסבונים בזמן אמת. 


מסקנה: Life is too short- buy it!

עוד מסקנה: כבר קניתם? השתמשו בזה ותהנו מזה.
זה לא פשוט אבל זה הכל בראש, מקבלים החלטה ופועלים לפיה.

כל הפריטים שמופיעים בפוסט הזה נמכרים אצלי בחנות- מוזמנים להגיע ולהתחדש :)
J'aime מתנות משמחות, אבן ישראל 1 (פינת רחוב יפו 57) מרכז העיר ירושלים
החנות האינטרנטית נמצאת במרחק לחיצה: https://www.my-stores.co.il/jaime
עמוד הפייסבוק של החנות: https://www.facebook.com/jaimegifts?ref=hl
עקבו אחריי באינסטגרם: http://instagram.com/jaimegifts
לילך

2 תגובות:

  1. מסכימה איתך! ומשתדלת כל הזמן ליישם.
    הכי כיף לי לשמוע שהספסלים שלי בשימוש לדוגמא.
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שעה ניסיתי להבין באיזה ספספלים מדובר... ברור שספלים! זה פחות קשה...אבל סבון/נר דורשים קצת יותר אומץ!

      מחק