יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

מנדלות לצביעה

ב-9/9/13 נכנסה בחורה צעירה בשם רביד פלג לחנות המתנות המשמחות שלי ובידה מזוודה, כאילו הייתה תיירת. היא שאלה אם תוכל להראות לי משהו... כל כך שקטה ומנומסת ואני כמובן שהייתי במתח- בוודאי- אשמח לראות. היא הוציאה מארז שנראה כך: 
המארז הכיל 30 מנדלות לצביעה (לא חושבת שראיתי לפני כן מנדלות לצביעה...)
רביד פתחה את המארז וראיתי שהוא מכיל מנדלות מהממות שצויירו בעבודת יד וכל אחת יותר יפה מהשניה.
אני אהבתי אבל לא ידעתי אם יש לזה קהל... 
אחרי מספר ימים החלטתי שמארז של 30 זה המון ואם אמכור בבודדים, יהיה לזה יותר קל להימכר- וכך היה. מנדלה בודדת נמכרה ב-8 ש"ח ויש מבצע שרץ עד היום - קונים 4, מקבלים עוד אחת במתנה.
30 דוגמאות זה מבחר ממש מכובד- לוקח קצת זמן עד שבוחרים את המנדלות הכי יפות (כל אחד וההכי יפות בעיניו). 

החלק הכי כייפי זה לראות מנדלות שאנשים צובעים ובאו לשתף אותי... אני מצלמת ומשתפת בעמוד הפייסבוק של החנות: 
לקוחה שקנתה מנדלות וצבעה במהלך צוק איתן סיפרה לי שזה ממש הרגיע אותה




מיכל אלופת הצביעה!

                               שרית- מורה בבוקר, בערב נרגעת עם צביעת מנדלות

                                                             המנדלה של טלי

                                                          שמרית ומנדלת ה-א'
                                       יש מי שצובע בחוף הים להנאתו- אוריאן שלחה לי תמונה

                                        לא לנשים בלבד- ירון צבע ושלח לי תמונה :)

   

אז למי צביעת מנדלות מתאימה?
באמת שלכולם- מילדים קטנים ועד קשישים (יש לי לקוחה קבועה שקונה לאמה בת ה-88 ומספרת לי כמה שזה מרגיע אותה וממלא את זמנה).
לצביעת מנדלות אין גיל- מגיל שיכולים להחזיק עיפרון...
מעולה כפתרון תעסוקתי לילדים בחופש הגדול, לסטודנטים שנמצאים בהרצאות ארוכות... לסבתות שעושות קייטנת סבתות :)
לאנשים יצירתיים שאוהבים לצבוע ופחות לצייר בעצמם.

איפה ניתן להשיג מנדלות מהממות לצביעה?
J'aime מתנות משמחות
אבן ישראל 1 (פינת יפו 57) מרכז העיר ירושלים
072-2210030

יש גם מנדלות עם ציטוטים מעוררי השראה מבית היוצר של יונת קציר
יש גם מארזים של מנדלות קטנות- מנדלות מציון עם אלמנטים של גמל, יונה, מפת ישראל וכו'

נתראה בחנות,
לילך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה