יום שני, 2 באוקטובר 2017

נעים להכיר- שלוותי- תה מקומי



בסוף חודש יולי נכנס בחור עם מראה סקנדינבי לחנות ועניין אותי במוצר חדש- תה צמחים שהוא פיתח בהשראת מקומות בארץ. לא זוכרת כמה מעלות היו בחוץ אבל האריזות היו כל כך יפות וממש עשו לי חשק לתה... (מזל שתה יכול להיות גם בגרסה קיציית) ביקשתי פרטים נוספים והיזם דוד רוס (35) סיפר לי שהוא במקור מנורבגיה (אבל גדל רוב חייו בארה"ב) וכשלמד יערנות באוניברסיטת ייל הוא עשה עבודת מחקר בארץ באיזור הכרמל והתאהב...בארץ, בשפע של הטבע  (למרות שהארץ קטנה המגוון בה רחב) וזו היתה הנקודה שידע מה הייעוד שלו - הוא עשה עליה ומצא את הנישה שלו בתחום התה.
הוא ליקט צמחים מקומיים מכל איזור- הגליל, הערבה, ירושלים, הכרמל, עמק האלה ועין גדי ואחרי שילובים ניסויים הגיע לטעמים הרצויים. 

את הגלילים היפים הוא עיצב בעצמו ("אני עסק של איש אחד") בעזרת ידידה ואחיו שאחראים על הציורים היפים.
את מפעל האריזה הוא מצא במושב אלוני אבא שבגליל- תראו בעצמיכם- כל גליל נחתך ידנית וכל הייצור מקומי.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?
אני שואף להגיע לכל חנויות הטבע בארץ... יש כ-300 חנויות ואני נמצא כרגע ב-25. באופן מפתיע התה התקבל בברכה גם בטאייוואן בעקבות מישהי שטעמה וקישרה ביני לבין מפיץ מקומי.

לאיזה מפורסם היית רוצה להעניק גליל תה?
למרות שטכנית זה כבר לא ייקרה אבל הייתי רוצה לתת לדוד בן גוריון.

מה הטעם האהוב עלייך באופן אישי?
ערבה- קמומיל, ליקריץ ולבנדר.

מה חשוב לך שידעו על התה?
כל טעם נרקח לאחר מחשבה וליקוט מאותו האיזור בארץ...זה לא סתם שמות אלא מרכיבים ייחודיים לכל איזור בארץ.


עמוד הפייסבוק/ אינסטגרם של שלוותי
מחיר לגליל עם 20 תיונים- 28 ש"ח (כרגע יש מבצע היכרות של 2 ב-50 ש"ח עד להודעה חדשה)
להשיג בחנות המתנות המשמחות שלי- כי תה מקומי בגליל מעוצב זו מתנה מאוד משמחת!
J'aime מתנות משמחות
יואל משה סלומון 19, נחלת שבעה ירושלים
לילך


תגובה 1:

  1. Hello, wonderful post I enjoyed. Follow our website about gifts.You can choose some nice gift here!

    השבמחק