יום שישי, 29 בספטמבר 2017

הקפסולות הכי משמחות שיש!

נעים להכיר- קפסולות מסרים!

מה זה?
20 קפסולות צבעוניות עם פתקים מגולגלים בצבעים שונים (הפתקים ריקים) גודל כל קפסולה: 2 ס"מ גודל הפתק: 6 ס"מ * 1.8 ס"מ על הפתק אפשר לרשום מסר משמח, מחמאה, וכל דבר שיעלה חיוך על פניו של המקבל :) יישלח מיקס צבעים משמחים

לאחרונה, הקפסולות האלה מתווספות כמעט לכל קניה בחנות...הן צבעוניות ומשמחות וישר נותנות השראה לדברים מדליקים. כל מי שלוקח כמות של קפסולות אני שואלת אם יש לו רעיון מדליק ואת הרעיונות המוצלחים אפרט כאן :)

מסר משמח כתוספת למתנה- נכון, הפתק יחסית קטן אבל עדיין אפשר לכתוב עליו מסר משמח ולשלב כתוספת למתנה.

צנצנת הכרת תודה- לוקחים צנצנת זכוכית שקופה ומדי יום כותבים קפסולת תודה- דבר טוב שקרה לך היום, במה את הכי גאה בעצמך היום, משהו חדש שלמדת. בתאריך משמעותי (יום הולדת למשל) אפשר לפתוח קפסולה קפסולה ולהיזכר בכל הדברים הטובים שקרו לך במהלך השנה.


ספירה לאחור- כמו טבלת ייאוש שמסמנים בה כמה ימים נשארו עד לאירוע שמחכים לו (שחרור/ חתונה/ גיוס וכו') פשוט עם קפסולות שימולאו במסרים טובים עד ליום המיוחל.


מתנה קבוצתית- מכינים קפסולות עם מסרים ונותנים לכל חברי הקבוצה לבחור את הקפסולה שהכי אהבו- זה יכול להיות במסיבת רווקות, גיבוש קבוצתי בעבודה, מתנות פרידה מתלמידים וכו'.
הצעת הגשה- בתןך כלי שקוף :)

קפסולת זמן- הרבה מורות עשו פעילות קבוצתית עם התלמידים בסוף השנה ואחת הפעילות המגניבה היא קפסולת זמן. כל תלמיד כתב איפה הוא רואה את עצמו בעוד עשר שנים. בצד השני של הפתק כתב את שמו. המורה שומרת את הקפסולות אצלה וכבר נקבע תאריך לפגישת מחזור ופתיחת הפתקים. מגניב ממש!


לקניה און ליין
להשיג בחנות J'aime מתנות משמחות
רחוב יואל משה סלומון 19, נחלת שבעה ירושלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה