יום ראשון, 5 ביוני 2016

המלצות על מקומות שווים במרכז העיר ירושלים- חלק ב'



את הפוסט הקודם בסדרה כתבתי בספטמבר 2015 והוא הפוסט הכי נצפה בבלוג (!) לכבוד יום ירושלים החלטתי שהגיע הזמן לפוסט השני בסדרה. מכיוון שבחוץ יש כרגע 32 מעלות אז הפוסט יהיה בסימן דברים המלצות לדברים מרעננים. נתחיל?
שייק פירות- הכי מרענן ובריא שיש! השילוב הקבוע שלי פשוט וטעמים- בסיס של מיץ תפוזים, מנגו, בננה ותפוח אדום. הכי הרבה פעמים יוצא לי לקנות שייק בשוק מחנה יהודה ברחוב אגריפס במקום שנקרא "המסחטה" (ויש לי כרטיסיה) ומשתלבים לי במסלול - שוק- חנות באופן מושלם. 


פרוזן יוגורט- כשהמצב בחוץ ממש קשה....אני מפרגנת לעצמי פרוזן יוגורט ב"קצפת" במדרחוב בן יהודה. הוא עושה את העבודה (מקפיא ת'מוח) במחיר מצוין. שילוב הטעמים הקבוע שלי הוא מנגו, חלבה ובוטנים. תמורת שקל נוסף אני משדרגת לוופל גדול (מהטעימים). זה נראה כך:



אז חוץ מדברים מרעננים אני ממש אוהבת לחמים טעימים, לחמי מחמצת עם כל טוב בפנים הכי עושים לי את זה. את כל הטוב הזה אני מוצאת בלחם טלר (אגריפס 74) אני אוהבת את לחם העגבניות ואת לחם האגוזים. לעבודה אני לוקחת לחם אישי והוא משביע מאוד :) לא לפספס את עוגת הבראוניס- גבינה המשובח שלהם! 
צילום: יחסי ציבור לחם טלר
את המקום הבא כולם מכירים אבל שמתי לב שאין לו שם / שלט. שאלתי את המוכרת איך קוראים למקום והיא אמרה פשוט "לחם בוכרי". המקום נמצא מאחורי תחנת הרכבת של שוק מחנה יהודה. הלחם עולה 7-10 ש"ח ויש שתי צורות- עגול/ אובלי. טעים ומיוחד :)


כמובן שאתם מוזמנים לבקר בחנות המתנות המשמחות שלי בכל ביקור בירושלים!


J'aime מתנות משמחות
יואל משה סלומון 19, נחלת שבעה ירושלים
072-2210030
www.jaimegifts.com
לילך

3 תגובות:

  1. חנות מדהימה ומופלאה ביותר שווה להכנס גם וירטואלית ועוד יותר פיזית ...ובזהירות כי הולכים לאיבוד כיפיייייייי.....💚💙💜💖

    השבמחק