יום שבת, 16 ביולי 2016

פוסט ריכוז המלצות על ספרים שהומלצו במסגרת הגרלת הסימניות

פרסמתי סימניות מעוצבות מבית הצלמניה- על כל סימניה ציטוט מעורר השראה אחר וביקשתי מאוהדי החנות בפייסבוק לכתוב המלצה על ספר מעולה שקראו. התחשק לי לקבל המלצות שוות, כאלה שאני סומכת עליהן. אני ממש שמחה שאנשים שיתפו איתי פעולה והמליצו בחום על ספרים טובים שקראו. ריכזתי כאן את כל ההמלצות בצורת תמונות העטיפות של הספרים :)
הפוסט המקורי בפייסבוק
הסימניות המעוצבות מבית הצלמניה







מלכת היופי של ירושלים/ שרית ישי-לוי

ממליצה על הספר 22.11.63 מאת סטיבן קינג. מסע בזמן, רומנטיקה, מתח, צחוק מטורף. סיימתי את הספר בדמעות כמו ילדה קטנה...  [נועה ארז]
22.11.63/ סטיבן קינג

הוא חזר / טימור ורמט

באדולינה / גבי ניצן

אבא היה נגר/ קני קמפ
הספר האהוב עלי "צילה של הרוח" פשוט כתוב בצורה מולאה סוחף אי אפשר להניח אותו לרגע! [בת אל צדקה]
צלה של הרוח/ קרלוס רואיס סאפון
נגע לי במקומות הכי אמיתיים בנפש! מומלץ ביותר!! [תמר עלמה יעקב]
לא מפסיקים אהבה באמצע/ ליאור אנגלמן
ספר מומלץ- "האלים משתוללים" של מארי פיליפס. ספר מצחיק על האלים היווניים בימים המודרניים (יש לי עוד מלא ספרים מומלצים, אבל זה אחד שיכול להתאים לכולם). [אלכס פקרמן]
האלים משתוללים/ מארי פיליפס

להתאהב בסנט מרטין / ג'ודית מקנוט

המתיקות שבשכחה / קריסטין הרמל


ממליצה בחום על ״סיפורי חייו של מר פיקרי״/ גבריאל זווין. בשלושת שנות התואר לא יצא לי לגעת הרבה בספרים שהם לא לימודיים אבל תמיד נסחפתי לסטימצקי לבדוק מה חדש, אחת המוכרות הסתערה עליי ואמרה שאני חייבת לקרוא אות
ו, התחמקתי ואז זה לא עזב אותי עד לפעם הבאה שהזדמנתי לחנות וקניתי, אינטואיטיבית הרגשתי שאני חייבת. זה ספר כ״כ סוחף שתוך יום חיסלתי אותו ובטוח שאחזור אליו שוב. בדומה לסימניות הוא מלא במשפטי השראה ורפרנסים לספרים מעולים אחרים, ובכלל- יש בו קסם חד פעמי. ממליצה. [רחלי שדה פולק]
סיפורי חייו של מר פיקרי / גבריאל זווין

אני ממליצה על פרנסוס על גלגלים, שהוא גם כזה. מן משב רוח קלילה וכייפית, במיוחד לאוהבי ספרים באשר הם. [אודליה גולדמן]
פרנסוס על גלגלים/ כריסטופר מורלי

ימיו ולילותיו של הדודה אווה/ אמנון דנקנר

אמנות ההקשבה לפעימות הלב/ יאן פיליפ סנדקר
המיילדת מן ההרמון/ רוברטה ריץ'


המיילדת מוונציה/ רוברטה ריץ'

The great zoo of China/ Matthew Reilly

ים ביני לבינך/ נורית גרץ

שתהיי לי הסכין/ דויד גרוסמן
אני ממליצה על הספר: אהבתה של גברת רוטשילד. לאורך כל הספר מוצגת דמותה המיוחדת. היא רואה תמיד את הכוס המלאה ויודעת להבליג כשצריך. הספר הוא מקור השראה נפלא. [רונית מורדוב]

אהבתה של גברת רוטשילד/ שרה אהרוני
רוצה להמליץ על הספר "אור בין האוקיינוסים" של מ.ל. סטדמן... שהאמת עדיין לא סיימתי לצערי, אבל ספר מקסים ועצוב על אמהות ואהבה מטורפת לילד גם אם הוא לא שלך... בתור אמא צעירה (יחסית) מאוד מתחברת לכל הנושא. [אינה סבין]
אור בין האוקיינוסים/ מ.ל סטדמן

אלים אמריקאים/ ניל גיימן
בלי שום ספק אני ממליצה על הספר הכי טוב, שנון, חכם ומתוחכם שיצא לדעתי בכל הזמנים- הרפתקאות אליס בארץ הפלאות של לואיס קרול. מוגדר כספר ילדים אבל בכל משפט בו נמצא עולם שלם של איגיון ותובנות מדהימות ומרתקות. אם מישהי עשתה את החטא של רק לראות את הסרט ולא לקרוא את הספר, רוצו לעשות את זה. הספר הכי טוב שיצא אי פעם. ממליצה לכל אחד ואחת! [עדי פול]
הרפתקאות אליס בארץ הפלאות/ לואיס קרול
ממליצה בחום על "בבקשה תשגיחי על אמא" הספר שהצליח להוציא אותי מיובש קריאה רציני. [נועה פולומבו]
בבקשה תשגיחי על אמא/ קיונג סוק שין

אשמת הכוכבים/ ג'ון גרין

גפרור/ משה גל
אני מאד ממליצה על הספר הדבר היה ככה של מאיר שלו. ספר שאני תמיד חוזרת אליו וקונה מתנה לאהוביי [שושי שחף]
הדבר היה ככה/ מאיר שלו

ואיי יש מלא... האחרון שקראתי ואהבתי זה ״החיים אחרייך״ הספר המשך של ״ללכת בדרכך״,מקסים ומתוק. [דפנה אובל]
החיים אחריך/ ג'וג'ו מויס
ללכת בדרכך/ ג'וג'ו מויס
״הילד הזה הוא אני״ - זה הספר שמזכיר לי תמיד את עצמי במשפט אחד. [ירון חמו]
והילד הזה הוא אני/ יהודה אטלס

ממליצה על שני הכרכים של המין השני של סימון דה בובאר.
שני כרכים שמתארים את ההיסטוריה הנשית והמציאות היום יומית.
מאות דפים שמגוללים את ההיסטוריה הנשית ואיך היא התגלגלה לאורך מאות שנים.
מרתק ומעורר השראה על התנועה הפמיניסטית. [עינב כרמי]

המין השני/ סימון דה בובאר


הרשימה לילדים/ יובל אברמוביץ'
הספר "הרשימה שלי" של יובל אברמוביץ. ספר שמלמד איך להגשים חלומות במחשבות חיוביות ובמעשים. "מחשבה יוצרת מציאות". בדיוק לכיתוב על הסימנייה האדומה. צריך כיוון בחיים ומשם רק לשאוף ולהצליח. [נוי רחמני] 

הרשימה/ יובל אברמוביץ'
ספרים ששמור להם מקום בליבי לעולמי עד הם ה"טרילוגיה" של גיל חובב על המשפחה המשוגעת שלו, שבט בן אב"י-חובב. יש את "מטבח משפחתי", "סוכריות מהשמיים" ו"עשרים וארבע דלתות". אני לא יכולה להתחייב לגבי הצלחת המתכונים שהוא משלב בסוף כל קטע, אבל מדובר באסופה נהדרת של סיפורים מרתקים, סוחטי דמעות וקורעים מצחוק כאחד, שמבהירים שכל משפחה דפוקה בדרכה שלה (במובן הכי חיובי של המילה). [נועה פינצ'ו]

מטבח משפחתי/ גיל חובב
סוכריות מהשמיים/ גיל חובב
עשרים וארבע דלתות/ גיל חובב

הספר המומלץ ביותר של יואל הופמן- ׳מצבי רוח׳. חצי שירה חצי ספר שנוגע במקומות הנכונים בך. [בר הורוביץ]
מצבי רוח/ יואל הופמן
מצרפי המקרים. משנה את החשיבה על איך החיים שלנו באמת מתנהלים. מומלץ !!! [איריס פרידמן]
מצרפי המקרים/ יואב בלום
אני רוצה להמליץ על ״מר אל, כאן אנה״ מאת פין, אם כי אולי עדיף לקרוא את המקור באנגלית כי התרגום לעברית משום מה מכוון לנוער ולכן כתוב בשפה מעט פשוטה. הספר כתוב מנקודת מבטו של הסופר, שאהב לאסוף מגוון אסופים לביתו - חיות אבודות וכדומה, ויום אחד אסף ילדה אבודה בת 6...[יעל הרמץ]
מר אל. כאן אנה/ פין


ארבעים הימים של מוסה דאג/ פרנץ ורפל
 אני ממליצה על "עיניים כחולות מדי" של הסופרת מירה מגן, שקראתי לאחרונה. הדמות הראשית בספר יכולה ללמד את כולנו שיעור רציני על להיות עצמנו בלי לדפוק חשבון  נהנתי לקרוא [שיר יעקוביאן]
עיניים כחולות מדי/ מירה מגן
הספר " עשר דקות " . לעשות כל יום משהו חדש שלא עשית , משהו שדורש 10 דקות מזמנך... ספר קריא ומעניין... נותן חומר למחשבה. [רוני גולדשטיין]
עשר דקות/ קיארה גמברלה
ספר מצויין שאני ממליצה זה פלא, ספר מקסים על ילד עם עיוות מולד שמספר על עצמו ואיך החברה תופסת אותו- ילדים ומבוגרים. [מורן ליברמן בורוכוב]

פלא/ ר"ג פלאסיו

פרש הברונזה/ פאולינה סיימונס

רשימת המשאלות/ לורי נלסון ספילמן
אני בוחרת להמליץ על ספר ישן אבל מעולה- שבועת רחל של מיכל שלו. סיפור אהבה מתובל בהיסטוריה. כתוב נפלא... זהו. [עינת ברוטן מוסיוב]
שבועת רחל/ מיכל שלו
"תוחלת החיים של אהבה" של ינץ לוי. ספר שמבוסס על הסיפור האוטוביוגרפי שמתאר את התמודדות המשפחה עם האובדן הקרוב של אחיו שחלה באיידס וכן עם מחלת האלצהיימר של אביו. ספר חכם, מרגש בלי לגלוש לסנטימנטליות ויש בו הרבה תובנות אנושיות. [שולי בן נוי פורטנוי]
תוחלת החיים של אהבה/ ינץ לוי




אני ממליצה על סידרת ספרים מדהימה שתקח אותך/אתכן למחוזות אחרים בדימיון שלא תאמינו שקיימים :
9 נסיכים לאמבר ושאר הספרים העוקבים.גם מי שלא אוהב פנטזיה לא יכול שלא להתאהב.יש בה מהכל:
אתגר מחשבתי,יצירתיות מטורפת,

תשוקה,אהבות בלתי אפשריות,מאגיה וחוש שישי,צבעוניות,ערכים ומה לא...ואם זה הטקסט שאני כותבת מנומנמת ברבע לארבע לפנות בוקר(תינוקי הרך העיר אותי לינוק) תתארו לכם כמה היא מוצלחת וכל מילה נוספת תהיה בגדר ספויילר. [מאיה אלרום]

תשעה נסיכים לאמבר/ רוג'ר זילאזני
כל החיים לפניו/ אמיל אז'אר

טביה החולב/ שלום עליכם

הגשר הנסתר/ ג'ולי אורינגר

עשתונות/ אופיר טושה גפלה

בשם כל בני ביתי/ מרטין גריי

זכרונותיה של גיישה / ארתור גולדן

שתיים דובים / מאיר שלו

בביתו במדבר/ מאיר שלו

ההרפתקאות המדהימות של קוואליר וקליי/ מייקל שייבון

הלב הנבון - ספר חזק על הבודהיזם הטיבטי ויכולתו להשפיע על חיינו [דויד ארליך מתמול שלשום]

הלב הנבון/ ג'ק קונפילד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה