יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

פוסט מדליק!




ישראלי זה לראות את גוף התאורה שבחנות ולספר לי איך הוא מכין כזה ב-5 דקות...דוד שלו נגר וגיסתו שעובדת במעבדה תארגן לו מבחנות. 
פנטזתי על גוף התאורה המדליק הזה שנתיים לפני שהחנות נפתחה... ולבסוף כשהגיע הזמן רכשתי אותו מהמעצבת שהגתה את הרעיון ועל כן מגיע לה הקרדיט!
קישור לחנות האינטרנטית בה קניתי את גוף התאורה :)

במיקום הקודם, המבחנות היו ממולאות במים עם צבעי מאכל בשלל צבעים- זה היה צבעוני ושמח וגרף המון מחמאות וזכה לתיעוד מכל זוית אפשרית.

כמה תמונות מהגלגול הקודם:
צילום: דניאל שכטר


הבעיה היתה כשהמים החלו להתאדות והייתי חייבת למלא שוב את המבחנות- שעות של עבודה סיזיפית עם ידיעה שהמים שוב יתאדו... 
צילום: אפרת ליכטנשטט

מפגש אחד עם לקוחה שהציעה פתרון זהב שינה את חיי (תודה מימי!)- היא הציעה לי לטפטף שמן לתוך כל מבחנה וזה ימנע את ההתאיידות. אימצתי את הרעיון ולאחר שעת עבודה של טפטוף שמן לכל מבחנה, שמחתי מאוד שזו הפעם האחרונה שאני מתעסקת עם זה. זה באמת עשה עבודה טובה והמים לא זזו מילימטר.

ואז עברתי לחנות במיקום חדש...וביום המעבר רוקנתי את כל המבחנות, הן היו מג'וייפות מהשמן והמים הצבעוניים אז לקחתי אותן הביתה ודאגתי להן אחת אחת לניקוי יסודי.

המעצבת של החנות במיקום החדש הציעה שבגלגול הזה, המבחנות יהיו מלאות בפאייטים בצבעי החנות- צהוב, ורוד,לבן וכו'. אהבתי את הרעיון (ובעיקר את העובדה שלא אצטרך למלא את כל המבחנות במים ובשמן;)) והזמנתי פאייטים מהאינטרנט (כי הפאייטים שמוכרים בחנויות יצירה לא מצאו חן בעיני). לקח 3 חודשים עד שהגיעו הפאייטים וגוף התאורה נשאר עירום- עד היום!




תמונות מתהליך המילוי:

וכעבור 40 דקות של מילוי, ככה זה נראה מלא:






אני סופר מרוצה- מהצבעים, מהעובדה שהפאייטים מנצנצים ובעיקר מהעובדה שלא אצטרך למלא שוב...


חיפשתי בגוגל משהו ספציפי והוא מצא לי את הדבר הנפלא הזה: 

לילך
J'aime מתנות משמחות
יואל משה סלומון 19, נחלת שבעה ירושלים
www.shopylina.com/jaime

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה