יום שני, 2 במרץ 2015

יום האישה הבינלאומי 8.3.15

כשעבדתי בבית מלון, צוות החדרניות חגג ב-8.3 יום האישה הבינלאומי! כל החדרניות היו ממדינות חבר העמים והגברים שלהן לוקחים ברצינות את היום הזה- פרחים ומתנות והמון כבוד לאישה שלהם. אני זוכרת שהבוסית שלי אמרה שבסיבוב השני היא תתחתן עם רוסי ;)

חנות המתנות שלי מאוד צבעונית ומשמחת אבל 99% מהנכנסים אליה הן נשים...שזה מובן כי החנות מושכת נשים, מצד שני 99% מהמתנות מיועדות לנשים... בעולם מושלם- 100% מהקונים שלי היו גברים שמשמחים את הנשים שלהם :)

אז נחזור ליום האישה... רציתי למשוך גברים לחנות ולכן יצאתי במבצע גבר גבר- כל גבר שיקנה לאישה שלו מתנה משמחת מהחנות שלי, יזכה להנחה מיוחדת. כל שצריך לעשות זה להגיע לחנות, להציג את הפרסום ששמתי בפייסבוק (או כאן) וזהו- אתן תקבלו מתנות משמחות והגברים שלכן יקבלו הטבה חד פעמית.


אפשר גם לעשות הזמנה בחנות האינטרנטית, לשלם כרגיל ולכתוב בהודעה למוכר שאתם משתתפים במבצע "גבר גבר"
אפשר גם להתקשר בשעות הפעילות של החנות (10:00-19:30) ולעשות הזמנה טלפונית 072-2210030
לילך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה