יום שבת, 7 בנובמבר 2015

אישה שהיא השראה


ביום יום שלי אני פוגשת הרבה אנשים מוכשרים. לא תמיד האנשים המוכשרים האלה יודעים לקחת את הכשרון שלהם צעד קדימה... הרבה פעמים הם חושבים בקטן ולא מפתחים את הכשרון שהם ניחנו בו.

את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לאישה מעוררת השראה! היא ציירת מוכשרת שלקחה את הציורים שלה צעד קדימה... תכף תראו על מה אני מדברת :)


כזאת מגניבה עם הראסטות :)
קוראים לה מישל אלן. הציורים שלה מתורגמים לפריטים תלת מימדיים כגון שעונים, ספלים, תיקים, מחברות ועוד. הקו שלה צבעוני ומשמח (מתאים בול לחנות המתנות המשמחות שלי) והיא מפתיעה כל פעם בעיצובים ופריטים חדשים. פשוט תענוג.


המדרגות שמובילות לסטודיו שלה- פשוט WOW!













באינסטגרם ובבלוג שלה היא מתעדת תהליכים של יצירה, את הסטודיו הצבעוני שלה ובעצם נותנת הצצה לחיים שלה.
אצלי בחנות הקדשתי לשעונים שלה את החלק העליון של קיר הנישות ושאר המוצרים (מחברות, ספלים ותיקים) מסודרים לפי איזורים רלוונטים- דברים חתוליים בפינת החתול ודברים ינשופיים בפינת הינשוף. מחברות במדף המחברות :)



הסטודיו- כאן הכל מתחיל
 כיף לי לראות את מאחורי הקלעים של הפריטים...איך הם התחילו ולאן הגיעו.




ציור הצפרדע שהגיע לאחרונה לחנות בתור תיק ומחברת




שעון אננס חדש...בדרך לחנות

פיסול השעון
התוצאה- שעון גלובוס מהמם! גם הוא בדרך לחנות


הבת שלה מדגמנת את תיקי האיפור החדשים

ציור של צב ים

תיק צב ים


שקיות לקניות ממלאות את הבגאז'

לקניה און ליין:
                                   שעונים מיוחדים   ------   מחברות   ------- ספלים   -------- תיקים

מוזמנים כמובן גם לחנות הפיזית בירושלים:
J'aime מתנות משמחות
רחוב אבן ישראל 1 (פינת יפו 57) מרכז העיר, ירושלים
072-2210030
לילך 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה