יום שני, 9 במאי 2016

יש לי חולשה

יש לי חולשה לקופסאות פח. אני יודעת שהרבה נשים שייכות למועדון חובבות הקופסאות... פשוט אי אפשר לעמוד בפני הקופסאות האלה. 

זה נראה כמו מצלמה של פעם, אך מדובר בקופסת פח מגניבה! הפאנל העליון שלה נפתח לגמרי- תודו שזה רעיון מגניב לחובבי צילום ולחובבי קופסאות פח מיוחדות :)


ואלה קופסאות פח בצורת קלטות שעשויות באופן מאוד משכנע! לפעמים אנשים מציעים לי להכניס את הקלטות מהשולחן שמחוץ לחנות כדי שהקלטות לא יתקלקלו בשמש. אז אני מסבירה שזה לא באמת קלטת :)

יש 6 דגמים עם כיתובים מגוונים. הקלטת הכי אהובה (זאת שתמיד נגמרת ראשונה) היא עם הכיתוב AWESOME MIX.
הקופסה הזאת ממש מבלבלת- אנשים בטוחים שזאת קוביה הונגרית ובאים לסדר אותה...ואז מבינים שמדובר בקופסה בצורת קוביה הונגרית. העיצוב ממש מעולה ומטעה. 


קופסאות פח במבחר גדלים של צמד המעצבות מבלגיה Froy& Dind
כל הקופסאות מעוטרות בדמויות מספרי ילדים של פעם- תענוג לעיניים! גם נוסטלגיה למבוגרים וגם רטרו לצעירים.

שילוב מנצח של קופסה וקינוח- קופסת מקרון קטנה ומתוקה שקשה לעמוד בפניה...

מיקס קופסאות קטנות בחנות

 בקיצור, כמו שכבר הבנתם- יש לי חולשה לקופסאות! מכל הגדלים ומכל הסגנונות. אוהבים קופסאות? מוזמנים לבקר בחנות המתנות המשמחות שלי בירושלים או לגלוש לחנות האינטרנטית ולהזמין קופסאות משמחות בקליק :)

J'aime מתנות משמחות
אבן ישראל 1 (פינת יפו 57) מרכז העיר, ירושלים 072-2210030
חנות און ליין: https://www.shopylina.com/jaime

לילך







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה