יום שישי, 11 באוקטובר 2013

איך בחרתי את מיקום החנות?

איך הגעתי למיקום הנוכחי (מדרחוב אבן ישראל 1 במרכז העיר בירושלים)

קודם כל הלכתי על דרך השלילה:
*לא קניון (אני צריכה תחושה של אויר, אור ורחוב)
*לא רחוק מדי מהבית (מה שמשאיר את איזור מבשרת וירושלים כאפשרות בלעדית)
*לא יקר מדי (מה שהוציא את ממילא מחוץ לתמונה)

מה כן חיפשתי?
* רחוב, עדיפות למדרחוב, בלי יותר מדי רעש וזיהום
* גישה נוחה בשבילי להגיע מהבית
* מחיר שאוכל לעמוד בו
* אזור שבו אהיה מיוחדת ולא עוד אחת מ... (מה שהוציא את נחלת שבעה מחוץ לתמונה)
* איזור שגם תיירים יסתובבו בו (מה שהוא את המרכזים המסחריים שיש בכל שכונה בעיר)
* חזית רחבה וחנות מרובעת (לא סובלת חנויות צרות וארוכות)


מה מצאתי?
תכלס, מצאתי אחלה מיקום (לא מושלם כמובן אבל עדיין בסדר)
מדרחוב רחב, 2 מטר מרחוב יפו ומהרכבת הקלה, מחיר סביר, החנות שלי הכי מיוחדת שיש ברחוב המאכלס חנויות מתחום ההנעלה וההלבשה בעיקר וגם תיירים מגיעים (בקטנה), חזית החנות מושלמת- חלון רחב וחנות מרובעת.

איפה יהיה הסניף השני?
ממש הרבה אנשים שואלים אותי אם זו רשת ואם יש עוד סניפים והאמת שבהתחלה לא רציתי בכלל עוד סניפים... לאט לאט אני מרגישה שבא לי עוד...כבר שמתי עין על מיקום מעולה. עכשיו רק נותר לקוות שזה יקרה מתישהו :)

לילך










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה