יום שני, 21 באוקטובר 2013

לפני ואחרי

אני מאוד אוהבת לתעד דברים
לכן זה היה אך טבעי שאתעד את תהליך השיפוץ של החנות
קיבלתי חנות ששימשה את מר רייס 60 שנה (!)
הוא אמנם שיפץ אותה בשנת 2004 אבל עדיין היא היתה נראית ישנה ואפרורית וממש לא מזמינה כמו שרציתי...
יש לי שכן אחד (אני קוראת לו הפרסי למרות שהוא לא פרסי) שחשב שאני מבזבזת זמן (וכסף) ושאם זה היה תלוי בו- מחר הוא היה שם דברים ומתחיל לעבוד (וככה באמת נראית החנות שלו :) )
מעצבת הפנים ששכרתי ראתה בדמיונה חנות מופלאה, וכשהיא ניסתה להראות לי את זה על הנייר לא הבנתי כמה יפה היא תצא בסוף. אין לי את היכולת לדמיין באויר- אני צריכה לראות הדמייה! כשגיליתי שהדמייה תעלה לי עוד כמה מאות שקלים ויתרתי ונתתי לה להוציא לפועל את מה שראתה בדימיון.

ככה זה היה נראה לפני:
בחלון הראווה היה מוצב מתקן תצוגה מפלצתי ומכוער עשוי שיש (ולכן הוא זכה לשם "המצבה")
רצינו להיפטר מזה וכשלא מצאנו מישהו שיחשוק בזה, זה מצא את מקומו בפח (או שלא...אי אפשר לדעת)
המצבה הזאת העמיסה על החנות בצורה בלתי נורמלית ותפסה כל כך הרבה מקום יקר.


קיר הנישות 
למר רייס היתה חנות של שעונים ותכשיטים והנישות שלו היו סגורות עם דלתות ומנעולים וברקע שלהן היתה מראה (המעצבת צחקה שאמרו לו שמראות זה מגדיל אז כל החנות היתה מראות). המסגרת של הנישות היתה מעץ ולא התאימה לעיצוב החדש הצבעוני והצעיר. 
קיר הנישות שודרג בעזרת נישות חדשות מעץ, חלקן צבעוניות, בצבעים של הלוגו שעיצבתי וחלקן לבנות כדי לא להעמיס יותר מדי צבע.
בסמוך לקיר הנישות יש קיר שעליו היתה מראה ענקית ומעליה מזגן- בזבוז מקום משווע!
הקיר הזה הפך לקיר עם מדפים והמזגן הועלה בזכות הגבהת התקרה.


 בתמונה הזאת רואים את הדלפק ואת החלון שמאחוריו היתה פינת השענות של מר רייס. מכיוון שאני לא שענית- החלון בוטל ובמקומו יש עכשיו קיר.
שלושת הנישות האלה בוטלו ובמקומן יש 6 מדפים לאורך הקיר
הדלפק שתפס רבע מהחנות פונה והחבר'ה מדני ספרים נהנים ממנו :)
הארונות מאחרונה נשארו וצופו בעץ לבן אבל בעקבות בעיה טכנית קוצצו לי מספר דלתות



זה היה הלפני- ישן ומדכא.
עכשיו ה"אחרי"
אין מצבה שתקועה בחלון אלא 3 פודיומים דו צדדיים (משמשים את מי שבפנים וגם מראים מה יש למי שעומד ומסתכל על חלון הראווה) הפודיומים על גלגלים :) הפודיומים משווים מראה מאוורר ולא עמוס.

קיר הנישות במראה החדיש שלו! לא צריך להכביר במילים- פשוט מקסים :)


הארון הישן בציפוי החדש ומדפים במקום נישות.
ארון החשמל מימין היה מצופה במראה ועכשיו כבר לא


הקיר שהיתה עליו רק מראה ומזגן ועכשיו הוא קיר מאוד מרכזי בחנות


אני ממש שמחה שתיעדתי את התהליך כי אחרת קל לשכוח איך זה היה נראה לפני...
אשמח לשמוע את דעתכם :)
לילך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה