יום חמישי, 17 במאי 2018

לכבוד חגיגות ה-5 לחנות- חמשת הפריטים האהובים עליי בחנות


 בסוף חודש מאי- החנות שלי חוגגת 5 שנים להיווסדה. זו חתיכת דרך ונקודת ציון מרגשת עבורי. רציתי לתעד את החנות בסרטון שבו אספר מהם חמשת הפריטים האהובים עליי :) קצת לא פייר עבור שאר הפריטים אבל קצת סימבוליות מעולם לא הזיקה.

את טפטים (Taptim) הצלמת הכרתי דרך החנות- בעלה קנה לה מתנה, היא באה להחליף וככה הכירה את החנות לפני כמה שנים... אני כבר לא זוכרת איך בדיוק אבל הפכנו לחברות בפייסבוק וראיתי סרטון שהיא הכינה במסגרת הלימודים שלה במכללת הדסה- הסרטון היה נראה לי מקצועי ועשה לי חשק לבקר את המקום המצולם. זכרתי את הסרטון הזה לטובה (לסטודנטים- שווה להשקיע בשיעורי הבית!)

במסגרת חגיגות ה-5 לחנות ידעתי שאני רוצה לצלם סרטון שבו ייראו את החנות ואותי וישר ידעתי שהיא הבחורה המתאימה לצלם אותו. לא עשיתי סקר שוק ולא קיבלתי הצעות מחיר כי הלכתי עם תחושת הבטן שלי. וצדקתי.  הסרטון יצא מהמם בעיניי וכל תהליך העבודה איתה היה כייפי וזורם.

 ביום הצילום היה לי קשה. אני לא רגילה לעמוד לפני המצלמה ולדבר- והיא הרגיעה אותי ונתנה לי זמן להתאפס כשהייתי צריכה. חזרתי הביתה מותשת מיום הצילום וזה כולה צילום סרטון קצר ;)

מוזמנים לצפות :)


להתראות בחנות,
יואל משה סלומון 19, נחלת שבעה ירושלים
לילך


תגובה 1: