יום שלישי, 21 באוגוסט 2018

המלצות על מקומות שווים במרכז העיר בירושלים- חלק ג'

 את חלק א' וחלק ב' בסדרת ההמלצות שלי כתבתי מזמן (כולם עדיין פעילים ואני עומדת מאחורי ההמלצות שלי בגאווה) והגיע זמנו של חלק ג' :)

יש מספר מקומות במרכז העיר בירושלים שאני חוזרת אליהם שוב ושוב...כנראה שיש לכך סיבה טובה.
בפוסט זה ארכז את ההמלצות שלי ואשמח אם לקראת ביקורכם הבא בעיר הקודש ירושלים, תסמנו וי על כמה מהן. לא תתאכזבו. כן תשמינו קלות אבל זה כבר לא באחריותי...



הצ'יפסר- מקום קטן וחמוד שמכין צ'יפס מעולה! גיליתי אותו לפני כמה חודשים (מישהי הסבירה לי איפה נמצא משהו, נו ליד הצ'יפסר... וקלטתי שאני לא מכירה את המקום). יום למחרת תיקנתי את המעוות. מאז ביקרתי לא מעט פעמים...מכינים שם צ'יפס מעולה ולאחרונה עוד כמה אופציות מטוגנות הצטרפו לתפריט. החיסרון של המקום- הוא נפתח רק ב-14:00 ולפעמים בא לי צ'יפס מעולה כבר ב-10:00! בעיה.
כתובת: הלני המלכה 7


קפה בסתת- (המקום שניסו להסביר לי איפה הוא ודרך ההכוונה הכרתי את הצ'יפסר ;) )
בית קפה צמחוני, מנות טעימות, אוירה ביתית צעירה- פשוט מקום כיפי שאני שמחה שהכרתי (בזכות העובדה שבעלת המקום לקוחה של החנות). אפשר גם לקחת טייק אוואי ולהתפנק בבית :)
כתובת: הלני המלכה 5


מיץ מרק- הסניף הירושלמי שנפתח לא מזמן (כי גם לירושלמים מגיע). המקום מקסים ומעוצב ממש יפה. תפריט עשיר שכולו טבעוני. הכל טרי וטעים.
רחוב הלל 4



פיצה רוני- הפיצה הכי טעימה בירושלים (נקודה). 
החיסרון- ממוקם בדרכי לדואר וכל פעם שאני הולכת לשלוח חבילות, האף שלי מתמלא בריח מגרה של פיצה :) כמות הפיצה שאכלתי מאז שפיצה רוני נפתחה עלתה במאות אחוזים.
יפו 25


הג'חנון בר
אני אוהבת מדי פעם לקחת הביתה מנת ג'חנון וחצי מהג'חנון בר...פשוט וטעים :)
הלל 28


כל ההמלצות שלי הם בטווח של עד 4 דקות הליכה מחנות המתנות המשמחות שלי :)

מוזמנים לבקר:  J'aime מתנות משמחות
רחוב יואל משה סלומון 19, נחלת שבעה ירושלים
לילך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה